Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2014 17:23 - Пустия му дедо Вазов!
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 5181 Коментари: 16 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          




          Who Killed My Diplomas?
 

           Еееех, точен с епикатетите като Питагор, е дедо Вазов в стихотворната си теорема:

           Тая мръсен червяк, тая низък роб,
           таз позор за Блога, туй петно на първа
           поста погуби чрез черна доносмама!
           Таз човек безстиден със ниско чело,
           пратен на земята не се знай защо,
           таз издайник грозен и рейдио служител,
           който тая титла без срам бе похитил,
           на кого устата, пълна с яд и злост,
           изреваха подло: „Изтрийте тогоз!“

           Те сички ексхибиционисти отговарят по дифолт, но само една е фърст.

           Бях писал преди три години:

        "... бъркаш прайда на блога с отряда. Доброволният ОФ отряд, който помним от недалечното минало. Нали ги знаеш, с червените ленти на манифестации и в храстите с милиционерите. Та милиционерската ти душа е дребна, а ла хлебарка, за това може да се появи навсякъде в тялото на блога. Но това я прави мобилна. Наднича, души, клевети понякога, най-важното-Докладва! Това я прави голяма, значителна в сродните си души и разбира се аплаузи в коментарите Им! Ваксина за това няма."

           Нещо да се е променило, А???

           Ваксина за това няма!

          Нито зоб за поумняване...


                                image







Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - С дедо Вазов под ръка стана ти, скала!
05.07.2014 18:09
„няма радост по-голяма
татко да набие мама
щото тя ме бие мен
ката час и ден през ден.“
/някъде от интернет/
цитирай
2. blackpredator - Гети,
05.07.2014 18:15
малките ти дисаги, не са за тоз товар...
цитирай
3. getmans1 - Прав си!
05.07.2014 19:07
blackpredator написа:
малките ти дисаги, не са за тоз товар...


Твоят срам и „таз позор“ не са моя зор!
цитирай
4. tit - ...и Блогът доскуча като ОФ агиттабло!:))
05.07.2014 19:30
от постинг до постинг,
и от категория до категория!:))
Един сал Гетгунчо подскача на мегдана, и като познае образа на любимата си...мучи до припадък!;):))

Направо ти се възхищавам на ентусиазма!:))
цитирай
5. blackpredator - а,
05.07.2014 20:36
tit написа:
Направо ти се възхищавам на ентусиазма!:))

само скучаещ джогинг, около двата мача.
въопще не съм се заблуждавал, че подлата крава ще стане по-почтена.
хиатус на нужни гънки...

и тоя мач е скучен
довечера...хохландия...:)
цитирай
6. getmans1 - tit - ... Един сал Гетгунчо подскача на мегдана,
05.07.2014 21:29
Това че те подминавам като малка гара не е тактика от моя страна, просто не ми се набиваш в очи, а и кресчендото ти не ме впечатлява.

И друго да те светна, израснал съм почти в гората и съм свикнал с всякаква твар.
цитирай
7. tit - личи ти!:)))
05.07.2014 23:02
getmans1 написа:
И друго да те светна, израснал съм почти в гората и съм свикнал с всякаква твар.

Препикаваш де що видиш!
Остава като Планините... да пускаш по парче от любимата си колекция след всеки коментар!:):))
Твоята на тема "Содомия" ли е?:Р
цитирай
8. getmans1 - Къде виждаш препикаване и содомия
06.07.2014 00:12
tit написа:
getmans1 написа:
И друго да те светна, израснал съм почти в гората и съм свикнал с всякаква твар.

Препикаваш де що видиш!
Остава като Планините... да пускаш по парче от любимата си колекция след всеки коментар!:):))
Твоята на тема "Содомия" ли е?:Р


Синоними
привиквам, навиквам, приучвам се, нагаждам се, пригаждам се, обръгвам, приспособявам се, добивам навик, попривиквам

Съжалявам че се налага да го кажа:
Явно проблема е в главата ти и пряко е свързан с това между краката ти!
Жена, дама?!

цитирай
9. tit - getmans1,
06.07.2014 00:33
галошите, които виждаш на краката ми, предпазват марковите ми, от еленска кожа, обувки! От теб и блях не става, тъй че - свиквай!:)))
цитирай
10. blackpredator - олеее,тит,
06.07.2014 00:53
продължения...
цитирай
11. tit - blackpredator,
06.07.2014 01:00
надявам се Холандия да играе финал, макар да ми е все тая - не харесвам този спорт!

Писах дълъг коментар някъде си, изобщо от вчера ми е съзидателно. Та много спаружени ми се струват "блоговите войни"...напоследък!:)
Аз винаги се колебая между "Убий простака с мълчание" и "Не позволявай на наглия да напредва с ...пълзене!" Не можеш да докажеш, че Радоиточката те е докладвала. Факт е, че има хора, които го правят. Факт е, че модераторите си вардят хляба. Факт е, че човек с достойнство не би го правил...което предполага да отхвърлим такова подозрение от хората, с които се коментираме редовно. Но дали е така - никой не може да каже, а и не е важно. Защото Блог.бг не е алфата и омегата. Аз съм емоционален човек и се ядосвам. Ядосвам се вски път, като видя лицемерен абсурд на Първа...все още се ядосвам!:))
После си казвам - ма какво ми пука, в крайна сметка? Нали си имам Любими, нали мен си ме четат и коментират, и ми отговарят на коментарите? Блогове водят индивидуалистите. В това има голяма доза суета. Как можеш да обориш безумната суетност на глупака?
Няма как и ти го занаеш.../обясни някой път на Тутю кой е Хаям, да не се излага като Вмир и той, гОркия!:))/

Онова, което ме ужасява и отвращава е бесния, нечестно разиграван индивидуализъм на глупака. Реваншизмът на нискочелите... С това никога няма да се примиря, мисля...
Да, коя съм аз, да раздавам епитети и присъди?! Аз съм, която пиша! Този сайт е за пишещи и няма да спра да го отстоявам! Нито докладвам, нито заплашвам. Само констатирам. На който не му харесват констатаците ...да ходи да смята проценти!;)):))
Щото...
Защото моят народ може да има много кусури. С днешна дата ги виждам много ясно. Но! Моят народ не заслужава да бъде воден от духовни отрепки! Моят народ е толерантен, много по-толерантен от десетки "изтънчени демократични нации" и направо се вбесявам, когато лицемери започнат да привиждат в това провинциализъм, русофилия и намсиквооще!
Българинът действително е индивидуалист, но първо е българин!
цитирай
12. blackpredator - getman1,
06.07.2014 01:01
Теди е дама, каквато ти едва ли си подушвал през живота си

Даже и с острия си, недотам цензурен език и дългогодишната си вражда с Пискова, не съм си позволявал да говоря за "между краката й"
Нито и за която е било

Простак си ти getman1 !!!
Елементарен простак !

Първият и единствен простак, който съм изтрил за дългите си години в блога и нета
Оттук нататък, такава свиня, просто няма място в блога ми...
цитирай
13. tit - Ми - продължавайте!:))
06.07.2014 01:02
blackpredator написа:
продължения...

За мен е късно!
лека!:)
цитирай
14. injir - eпикатет ? :)
06.07.2014 11:18
eпикатет ? :)
цитирай
15. blackpredator - Оооо, injir,
06.07.2014 15:34
injir написа:
eпикатет ? :)

Просто игра на думи.
Нещо като "спунк" на Пипи Дългото чорапче
При Блеки Дългото чорапче, епекатет е хибрид от епитет и катет-атрибут от Питагоровата граматика...:))
цитирай
16. blackpredator - Тит,
06.07.2014 17:00
tit написа:
Не можеш да докажеш, че Радоиточката те е докладвала. Факт е, че има хора, които го правят. Факт е, че модераторите си вардят хляба. Факт е, че човек с достойнство не би го правил...

Ще почна от Вмир. Най-неблагонадежден у подлярството от тия. Шемет, но с индикации за подобие на чест. Въпреки, че лакмус не я индикира.
Словослагателя не го познавам достатъчно, но все се надявам, че нане Парасол е малко различен от нане Стоичко.
Катана - 99% може, но би си спестил подигравките.
Тютю - лъжец и подлец наравно с Пискова. Но нахално прост да мисли, че видиш ли с пет-шест ника писание, ще впечатли дамската половина в блога.
По метода на изключването - Единствено Пискова.
Още повече, че рецидивите са много. Два май при Икономиста, имаше при Алекс, но и един е предостатъчно.

Мъдел...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6918570
Постинги: 1450
Коментари: 18260
Гласове: 25308
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031